Ana Holding
Ana Holding
despre noi

Misiune

Fondat in 1990, ANA HOLDING a devenit astazi unul dintre cele mai importante grupuri de afaceri romanesti, cu un profil european bine definit.

De aceea, misiunea pe care si-o propune holdingul ANA este aceea de a fi recunoscut ca element de referinta pentru excelenta in calitatea actiunilor pe care le intreprinde, ca entitate de afaceri deschisa permanent catre nevoile reale ale consumatorului.

In acest spirit, toate societatile care alcatuiesc impreuna holdingul ANA se straduiesc permanent sa ofere produse si servicii la cel mai bun raport calitate-pret, urmarind in acelasi timp, fiecare dintre ele, sa devina lider de piata in industriile unde isi desfasoara activitatea.

Valori

Pentru indeplinirea ireprosabila a misiunii pe care si-au asumat-o, oamenii din ANA HOLDING au adoptat in munca lor valori precum calitatea si promptitudinea, loialitatea fata de clienti si de parteneri, valorizarea resurselor umane – motorul organizatiei si, totodata, cel mai important capital al sau.