Ana Holding
Ana Holding
despre noi

ANA ASLAN HEALTH SPA EFORIE NORD a

câştigat titlul de

„Cel mai bun Spa al anului 2012”

ANA ASLAN HEALTH SPA din Eforie Nord, parte a lanţului hotelier ANA HOTELS, a obţinut titlul de „Cel mai bun Spa al anului 2012”. Acest titlu i-a fost conferit cu prilejul Galei Premiilor de Excelenţă organizate în cadrul evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Forum 2013, cel mai prestigios forum anual al industriei hoteliere şi de turism din România, desfăşurat la Bucureşti la data de 22 mai 2013. Acest prestigios eveniment recompensează anual cele mai eficiente şi inovative proiecte şi concepte din industria ospitalităţii şi turismului din România.

Premiul obţinut în acest an reprezintă o nouă recunoaştere a creativităţii şi perseverenţei companiei ANA HOTELS, care deţine şi operează hotelurile ATHENEE PALACE HILTON***** şi CROWNE PLAZA**** din Bucureşti, SPORT HOTEL & SPA****, BRADUL*** şi POIANA*** din Poiana Braşov, şi EUROPA**** şi ASTORIA*** din Eforie Nord.

El dovedeşte că ANA HOTELS continuă să se situeze, an de an, în top-ul operatorilor şi furnizorilor de servicii din industria hotelieră din România. În anii precedenţi compania a obţinut numeroase premii în cadrul Galelor Premiilor de Excelenţă, inclusiv titlul de „Investment of the Year / Investiţia Anului”, ca urmare a eforturilor sale permanente de creştere a calităţii serviciilor oferite de toate hotelurile din lanţul ANA. Investiţiile substanţiale făcute de ANA HOTELS începând cu anul 2010 au avut drept consecinţă ridicarea standardelor de calitate, creşterea gradului de satisfacţie a oaspeţilor şi consolidarea brandului ANA ASLAN HEALTH SPA la nivel naţional şi internaţional.

Recompensarea calităţii „Premium” a prestaţiilor oferite de ANA ASLAN HEALTH SPA prin conferirea premiului de „Cel mai bun Spa al anului 2012” este pe cât de onorantă, pe atât de angajantă pentru toţi oamenii de la ANA HOTELS. Este uşor să ajungi în vârf; este mult mai greu să te menţii acolo. Aceasta este ţinta noastră în ceea ce priveşte serviciile de Spa: să ne menţinem MEREU ÎN FRUNTE !

Puteţi viziona ceremonia de premiere la adresa:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RZyzl-FN0uI



Hotelul CROWNE PLAZA – singurul hotel din

România premiat în cadrul proiectului

„Green Business Index 2012”

În anul 2012 Hotelul CROWNE PLAZA, parte a lanţului hotelier ANA HOTELS, a participat, pentru prima oară, la Proiectul multianual „Green Business Index”.

Acest proiect este singurul instrument de evaluare a responsabilităţii faţă de mediu a companiilor din România, conform standardelor ISO 14001 şi ISO 14031. Proiectul monitorizează iniţiativele de „economie verde” din sectorul de afaceri românesc, precum şi de asistenţă şi formare pentru îmbunătăţirea performanţei de mediu. El reprezintă un barometru al responsabilităţii faţă de mediu a companiilor din România.

Peste 300 de companii au participat în anul 2012 la „Green Business Index”. Sectoarele de activitate ale companiilor participante au fost diverse: de la energie, transport şi managementul deşeurilor până la industria alimentară, cea auto, construcţii, sectorul financiar-bancar şi cel hotelier.

Pe baza evaluării iniţiativelor şi eforturilor făcute de companiile participante în ceea ce priveşte protecţia mediului, ANA HOTELS – CROWNE PLAZA a ocupat locul III în clasamentul general al companiilor înscrise în „Green Business Index 2012”, ocupând totodată şi alte două meritorii locuri III, la categoriile „Servicii/Comerţ„ şi, respectiv, „Achiziţii Verzi„.

Rezultatul obţinut de Ana Hotels CROWNE PLAZA, care plasează compania noastră într-un grup select de companii precum Danone PDPA, DHL International Romania, Ursus Breweries, United Romanian Breweries Bereprod sau Grup Servicii Petroliere, trebuie apreciat în contextul în care CROWNE PLAZA a fost singurul hotel din România ce a fost premiat în competiţie, având preocupările şi rezultatele sale remarcabile în promovarea „economiei verzi”.

Prin participarea sa cu succes la „Green Business Index 2012” Ana Hotels doreşte să arate că înţelege necesitatea tranziţiei spre business-ul „verde” şi că este o verigă importantă în dezvoltarea economică durabilă a României şi în asumarea responsabilităţii corporatiste faţă de mediu.

ANA HOTELS S.A. – COMPANIA HOTELIERĂ

NUMĂRUL 1 ÎN ROMÂNIA

La 2 noiembrie 2012 a avut loc cea de-a XX-a ediţie a TOPULUI NAŢIONAL AL FIRMELOR PRIVATE din România.

Clasamentele pe domenii de activitate au fost realizate în funcţie de PROFITUL BRUT, de CIFRA DE AFACERI şi de PRODUCTIVITATE, pe baza informaţiilor furnizate de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.

Au intrat în competiţie 621.054 de societăţi comerciale.

Pe baza performanţelor sale economice S.C. ANA HOTELS S.A. s-a plasat pe PRIMUL LOC PE ŢARĂ la categoria „Întreprinderi Mari” din domeniul industriei hoteliere, atât în ceea ce priveşte CIFRA DE AFACERI cât şi în ceea ce priveşte PRODUCTIVITATEA.

Recunoaşterea naţională a acestor performanţe ne onorează dar nu ne surprinde. Dimpotrivă ! Ne aşteptam la ele pentru că eforturile noastre de a ne creşte capacitatea economică au fost foarte mari.

În urmă cu câţiva ani ne-am stabilit câteva obiective clare pe care am reuşit să le finalizăm, printr-un efort financiar de circa 25 de milioane Euro.

Am recondiţionat şi am modernizat în mare măsură hotelurile noastre din Bucureşti, respectiv ATHENEE PALACE HILTON şi CROWNE PLAZA.

Am renovat şi am ridicat la nivel de 4 stele standardele de confort la hotelurile noastre de la Poiana Braşov, respectiv SPORT HOTEL & SPA şi BRADUL. Odată cu renovarea acestor din urmă hoteluri şi cu diversificarea ofertei lor prin intrarea în funcţiune a modernului SPA de la SPORT HOTEL, suntem pregătiţi să intrăm într-o nouă eră a industriei hoteliere ANA, o eră a completei compatibilităţi cu industria hotelieră europeană.

Oaspeţii hotelurilor ANA pot constata cu uşurinţă că, în acest moment, nu mai există diferenţe între serviciile pe care le oferim noi şi ceea ce se oferă în orice hotel de clasă comparabilă din Europa.

Prin Ana Hotels SUNTEM EUROPENI !


TRIUMF ANA HOTELS LA GALA PREMIILOR DE

EXCELENŢĂ DIN INDUSTRIA HOTELIERĂ

În ziua de 24 aprilie a avut loc cea de-a doua ediţie a GALEI PREMIILOR DE EXCELENŢĂ, organizată în cadrul evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Conference. Gala a avut ca scop premierea celor mai eficiente şi inovative proiecte şi concepte care au marcat evoluţia industriei ospitalităţii şi turismului din România în anul 2011. Evenimentul a oferit o perspectivă actuală şi clară asupra performanţelor atinse în această industrie prin eforturi, inovaţie şi angajament de lungă durată, într-un context economic cel puţin dificil.

Ana Hotels a fost nominalizată ca finalistă la mai multe categorii, respectiv:

Hotelul anului (Hoteluri de lux, doar cele de 4 si 5 stele) – Athenee Palace Hilton, Bucureşti şi Hotelul Crowne Plaza, Bucureşti;

Cea mai buna strategie de renovare şi îmbunătăţire a hotelului – Sport Hotel & Spa, Poiana Braşov;

Hotelul anului pentru secţiunea turism de agrement – Sport Hotel & Spa, Poiana Braşov;

Hotelul anului în privinţa abordării politicii de mediu – Athenee Palace Hilton, Bucureşti;

Locaţia anului pentru conferinţe şi întâlniri de afaceri – Sport Hotel & Spa, Poiana Braşov;

Restaurantul anului – Roberto’s, în incinta hotelului Athenee Palace Hilton Bucureşti;

Barul anului – Crown Café, în incinta hotelului Crowne Plaza Hotel, Bucureşti;

Spa-ul anului – Sport Hotel & Spa, Poiana Braşov;

Contribuţie excepţională la dezvoltarea industriei – Gheorghe Copos, proprietar al SC Ana Hotels SA;

Antreprenorul anului – Gheorghe Copos, proprietar al SC Ana Hotels SA;

Rising star manager al anului într-un hotel – Carmina Gal, General Manager Ana Hotels Poiana Braşov.

Reprezentanţii Ana Hotels au fost declaraţi câştigători la următoarele categorii:

Contribuţie excepţională la dezvoltarea industrieiGheorghe Copos – proprietar, Ana Hotels;

Rising star manager al anului într-un hotelCarmina Gal, General Manager Ana Hotels Poiana Braşov;

Hotelul anului în privinţa abordării politicii de mediuAthenee Palace Hilton, Bucureşti.

În acest an Ana Hotels este societatea care a avut cele mai multe nominalizări în finale -11, şi care a câştigat cele mai multe premii – 3. Este un triumf pentru noi, cei care am gândit, am finanţat şi am executat proiectele noastre de dezvoltare. Este o satisfacţie să vedem că ne sunt apreciate realizările, după cum sunt apreciaţi şi cei peste 1.000 de angajaţi ai societăţii Ana Hotels. Meritul principal este al lor iar eu, în calitate de proprietar al companiei, sunt mândru de partenerii mei de muncă.

În anul 2011 am obţinut un singur premiu la Gala Premiilor de Excelenţă, respectiv premiul „Investment of the Year”. Anul 2012 şi cele trei premii obţinute acum pentru ceea ce am realizat în 2011 ne confirmă că am muncit bine şi cu folos. Suntem satisfăcuţi, deşi ştim că este încă loc de mai bine.

Misiune în Vrancea

În cursul lunilor ianuarie şi februarie 2012 a nins abundent. Cantităţi foarte mari de zăpadă au căzut în mai multe judeţe. Cel mai afectat a fost judeţul Vrancea. Foarte multe persoane au avut de suferit datorită faptului că localităţile în care locuiesc au rămas izolate, nemaiavând acces la alimente şi medicamente. Fundaţia ANA a organizat două misiuni de ajutorare a celor aflaţi în situaţii dificile în Vrancea.

La 15 februarie 2012 reprezentaţii Fundaţiei, îmbarcaţi pe un TIR încărcat cu 17 tone de alimente, au ajuns în unele din cele mai izolate şi mai năpăstuite comune din judeţul Vrancea: Gologanu, Tătăranu şi Ciorăşti. Au fost puse gratuit la dispoziţia locuitorilor ulei, zahăr, făină, mălai, pâine, paste făinoase, produse de mezelărie.

La 10 martie 2012 a fost organizat un transport de medicamente. Cantităţi importante de multivitamine, minerale diverse, produse antigripale, Ginkgo Biloba, produse care întăresc sistemul imunitar al organismului şi produse anti – inflamatoare au fost puse la dispoziţia primăriilor. Prin intermediul lor produsele au ajuns la medicii din localităţile Năruja, Andreaşu de Jos şi Nereju urmând ca, în funcţie de situaţiile concrete, să fie distribuite persoanelor care au nevoie de ele.

Fundaţia ANA este onorată să mulţumească partenerilor săi apropiaţi, care au sprijinit-o, cu generozitate şi elegantă discreţie, în acţiunea umanitară desfăşurată în judeţul Vrancea:

S.C. FILDAS TRADING S.R.L. – doamna Anca Vlad;

S.C. AESCULAP PROD S.R.L. – domnul Mihai Miron;

S.C. LABORMED PHARMA S.A. – domnul Stephen Stead.

ANA HOLDING primeşte DIPLOMA DE EXCELENŢĂ a A.N.E.I.R.

Decembrie 2011 – Bucureşti. ANA HOLDING a primit „Diploma de Excelenţă” oferită de Asociaţia Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România celui mai mare producător şi exportator de echipamente electrice şi, respectiv, de servicii turistice din România.

Acest premiu recompensează eforturile Holdingului ANA care a reuşit să îşi păstreze poziţia de frunte pe piaţa românească şi pe cea internaţională a producătorilor şi exportatorilor de bunuri şi servicii. ANA IMEP SA, susţinută de ANA MEP SDV şi de ANA TRANS INTERNATIONAL, continuă să se plaseze între cei mai importanţi producători şi exportatori de motoare electrice din Europa, chiar şi în condiţiile concurenţei acerbe din anul 2011 pe această piaţă. ANA HOTELS, împreună cu ANA TELEFERIC şi ANA HEALTH SPA, au oferit servicii hoteliere şi de turism de cea mai înaltă calitate atât turiştilor români cât şi celor străini.

„Diploma de Excelenţă” oferită de ANEIR recunoaşte, odată în plus, meritele HOLDINGULUI ANA în implementarea unor strategii de afaceri sănătoase şi eficiente.

CONFERINŢE ŞI EVENIMENTE

5 octombrie 2011 – Poiana Braşov. ANA HOTELS POIANA BRAŞOV îşi lărgeşte şi îşi diversifică facilităţile puse la dispoziţia oaspeţilor săi prin inaugurarea noului Centru de Conferinţe din incinta lui SPORT HOTEL & SPA. Modernizat în vara lui 2011, prin lucrări ample, acest nou element de atracţie pune la dispoziţie 11 săli, de dimensiuni diferite, cu capacităţi de până la 500 de persoane. Centrul este multifuncţional, fiind conceput pentru a acoperi o gamă completă de cerinţe, necesare pentru realizarea unui eveniment de succes. Indiferent de natura evenimentului, fie el training, conferinţă, seminar, prezentare sau lansare de produs, eveniment de familie, etc., Centrul de Conferinţe oferă logistica necesară şi asistenţa de specialitate, asigurată de personalul înalt calificat de care dispune ANA HOTELS Poiana Braşov.

Sălile dispun de lumină naturală iar o parte din acestea au acces către terase special amenajate pentru fumători. De asemenea Centrul de Conferinţe dispune de ecrane de proiecţie de diferite dimensiuni, de podiumuri şi ringuri de dans, de video-proiectoare fixe şi mobile, de flip-chart-uri cu consumabile incluse, precum şi sisteme de sonorizare dotate cu staţii de amplificare. În plus, toate sălile dispun de conexiuni la internet în sistem WiFi.

Odată cu darea în folosinţă a Centrului de Conferinţe ANA HOTELS Poiana Braşov încheie actuala etapă a procesului de modernizare a hotelurilor sale. Lucrările au durat mai bine de un an şi jumătate şi sunt o „coproducţie europeană”, fiind realizate de specialişti din Marea Britanie, Austria, Elveţia şi din alte state europene. La sfârşitul lor Ana Hotels Poiana Braşov îşi primeşte oaspeţii în condiţii fundamental schimbate în bine, aduse la nivelul european al anului 2011.

Fiind deja un „ALTCEVA”, Ana Hotels Poiana Braşov îşi poate permite acum să se aşeze în piaţa serviciilor hoteliere pe segmente noi, pentru care o califică eleganţa, confortul şi tehnologia sa. Astfel, din luna septembrie 2011, Ana Hotels se lansează în forţă pe un segment pe care l-am putea denumi TURISM DE ARTĂ sau TURISM DE CINEMATOGRAFIE. Datorită dotărilor sale şi calităţii serviciilor Ana Hotels este gazda echipei internaţionale care realizează în România seria de televiziune „HATFIELD & McCOY”, producţie care îl are ca super-star pe faimosul actor american Kevin Costner, protagonistul unor filme celebre precum „Dansând cu lupii” – pentru care a primit 2 premii Oscar, „Waterworld”, „JFK”, „Wyatt Earp”, „Bodyguardul”, „Robin Hood”, „Incoruptibilii” şi altele. Marele actor locuieşte la SPORT HOTEL & SPA pe perioada filmărilor şi se simte foarte bine aici.

ANA HOTELS a câştigat trofeul INVESTMENT OF THE YEAR

10 mai 2011 – Bucuresti. ANA HOTELS a câştigat trofeul INVESTMENT OF THE YEAR în cadrul celei de-a IV-a ediţii a evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Forum. Acesta este cel mai prestigios eveniment dedicat industriei hoteliere şi de turism din România. Evenimentul a reunit cei mai importanţi top manageri, consultanţi, antreprenori şi specialişti din cadrul celor mai cunoscute branduri şi companii din industria hotelieră şi de turism, locală şi internaţională. Premiile oferite de Hotel Tourism & Leisure Investment Forum au fost decernate în cadrul Galei Premiilor de Excelenţă ce s-a desfăşurat în ziua de 3 mai 2011 la hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Ele au recompensat cele mai eficiente şi inovative proiecte şi concepte, alături de cei mai performanţi profesionişti din industria ospitalităţii şi turismului din România.

Premiul INVESTMENT OF THE YEAR reprezintă o recunoaştere a efortului investiţional şi de creaţie al companiei ANA HOTELS, proprietara hotelurilor ATHENEE PALACE HILTON şi CROWNE PLAZA***** din Bucureşti, a hotelurilor SPORT HOTEL & SPA****, BRADUL*** şi POIANA*** din Poiana Braşov, şi a hotelurilor EUROPA**** şi ASTORIA*** din Eforie Nord. În anul 2010 compania a început un program vast de reabilitare a unora din hotelurile sale, program finalizat în prima parte a anului 2011. În acest program, care a însemnat investiţii de circa 20 milioane euro, au fost cuprinse hotelurile CROWNE PLAZA, ATHENEE PALACE HILTON şi SPORT HOTEL & SPA.

La Athenee Palace Hilton au fost regândite şi reamenajate zonele publice: noul spaţiu „Cafe Athenee”, transformarea fostei Braserii în noul magazin GUCCI, refacerea zonei „Colonade”, reamenjarea restaurantului Roberto’s şi a terasei „Roberto’s on La Strada”.

În hotelul Crowne Plaza au fost refăcute, de asemenea, spaţiile publice: bar-ul „Crown Cafe”; restaurantul „La Veranda”, restaurantul „La Brasserie”, restaurantul „The Vineyard / Fine Dining”, sala de conferinţe „Orhideea”.

Proiectele de modernizare a celor două hoteluri bucureştene ale societăţii au fost realizate de prestigioasa firmă britanică de arhitectură „Seifert Interiors” din Londra.

Lucrările de renovare şi modernizare a fostului hotel SPORT din Poiana Braşov au avut ca scop transformarea acestuia într-un nou concept, SPORT HOTEL & SPA: numărul total de camere a sporit de la 89 la 104; spaţiile publice au fost extinse, în prezent existând: 6 săli de conferinţe, dintre care 2 multifuncţionale; un restaurant, recondiţionat în totalitate; barurile LOBBY BAR şi HAVANA LOUNGE. Concepţia noului brand a fost executată de firma austriacă de arhitectură „Geisler & Trimmel GmbH”, specializată în proiectarea hotelurilor montane.

Oferta locaţiei din Poiana Braşov a fost extinsă prin construirea unui SPA de munte, cu o suprafaţă de 1900 mp, care oferă multiple facilităţi şi care a fost realizat pe baza experienţei austriece şi franceze în domeniu.

O INVESTIŢIE EUROPEANĂ A SOCIETĂŢII COMERCIALE ANA HOTELS ÎN POIANA BRAŞOV

27 decembrie 2010 – Poiana Braşov.  Poiana Braşov – în germană Schulerau, fondată în 1895, este o cea mai renumită staţiune pentru sporturile de iarnă din România. Prima construcţie a fost realizată aici în anul 1904. Din 1906 Poiana Braşov a devenit staţiune turistică de schi. Trei ani mai târziu a avut loc prima competiţie de Schi din România. În anul 1951 Poiana Braşov a găzduit Jocurile Internaţionale de Iarnă studenţeşti. Cu acest prilej a fost dat în folosinţă Hotelul Sporturilor, foarte modern, conform standardelor din acea vreme.

Hotelul SPORT a devenit parte a SC ANA HOTELS SA în anul 1996, odată cu hotelurile Poiana şi Bradul. Din acel moment cele trei hoteluri au fost supuse, periodic şi eşalonat, unor lucrări complexe de modernizare. După ce hotelurile Bradul şi Poiana au fost reabilitate în anii 2004 şi, respectiv, 2009, în acest an a fost rândul hotelului SPORT pentru a fi modernizat. Lucrările, începute la 15 martie 2010, au fost finalizate de curând, hotelul deschizându-se oficial la 27 decembrie 2010 sub brandul SPORT HOTEL & SPA.

Investiţia, care se ridică la peste 11 milioane euro, este un proiect de anvergură europeană, Ana Hotels dovedind că înţelege şi aplică avantajele ce decurg din calitatea României de membru al Uniunii Europene. Astfel, proiectul este realizat de o casă de arhitectură din Austria, GEISLER & TRIMMEL, specializată în proiectarea de hoteluri alpine. Realizarea proiectului a implicat numeroase societăţi comerciale din mai multe ţări membre ale U.E. Echipamentele, mobilierul, dotările, finisajele, aparatura diversă sunt, de asemenea, produse în numeroase state din U.E. Ana Hotels a aplicat legile economiei de piaţă şi reglementările U.E, punând în competiţie ofertele societăţilor comerciale din România cu cele primite din alte state membre, decizia privind achiziţiile fiind luată exclusiv pe baza raportului preţ – calitate. Finanţarea a fost realizată prin colaborarea cu Banca Română de Dezvoltare – Groupe Societe Generale.

În urma lucrărilor de reabilitare şi modernizare la care a fost supus, noul SPORT HOTEL & SPA a devenit o locaţie de nivelul secolului XXI, din toate punctele de vedere: arhitectură modernă şi funcţională, mobilier elegant şi confortabil, număr sporit de camere – de la 89 la 104, dotare tehnică de ultimă generaţie, spaţii publice generoase şi funcţionale, săli de conferinţă complet utilate.

Unul din punctele de atracţie ale noului activ este un SPA realizat pe baza experienţei austriece şi franceze în domeniu. Acest spa, a cărui realizare a costat circa 3,5 milioane euro, are o suprafaţă de 1900 mp. Este un spa de munte, conceput într-un stil arhitectural inspirat din “darurile” pământului: lemn şi piatra, respectiv ardezie,onix şi marmură. Modern şi elegant, în acelaşi timp, spa-ul oferă multiple facilităţi: piscină, jacuzzi, saună uscată, hamam, laconium, fântână de gheaţă, fitness, diverse tipuri de masaj – masaj de relaxare, masaj Ayurvedic, masaj cu pietre vulcanice, masaj Sabai, dus-masaj, hidromasaj, dus subacval, programe de estetică corporală şi facială; mezoterapie anti-rid, lifting, anticelulită, fat-disolve, depigmentare. Sport Hotel &SPA completează serviciile Centrului Ana Health SPA de la Hotel Europa, din Eforie Nord.

Prin calitatea lucrărilor, ca şi prin noul concept pe care îl lansează, adică alăturarea facilităţilor de hotel cu cele de spa într-o zonă montană, tradiţional dedicată sporturilor de iarnă, Ana Hotels stabileşte un nou standard de confort şi civilizaţie, cu un potenţial ridicat de atragere a interesului turiştilor şi de promovare a României ca destinaţie turistică.

Inaugurarea lui SPORT HOTEL & SPA se înscrie în ciclul de evenimente care marchează aniversarea a 20 de ani de la fondarea HOLDINGULUI ANA.

ANA HOLDING – PRIMII 20 DE ANI DE ACTIVITATE, DEZVOLTARE ŞI INVESTIŢII

Bucureşti, 30 noiembrie 2010 – Ana Holding, grupul a cărei istorie începe în anul 1990, ca o mică afacere de familie ce oferea produse de panificaţie, cofetărie şi patiserie, împlineşte astăzi 20 de ani. Povestea grupului condus de Gheorghe Copos porneşte cu ANA CO şi ANA PAN, societăţi axate pe calitatea deosebită a produselor şi mereu în acord cu solicitările pieţei. Succesul lor au determinat extinderea şi diversificarea afacerilor ANA, prin înfiinţarea în 1992 a companiei ANA Electronic, unic distribuitor în România pentru produsele electronice ale concernului sud–coreean Samsung. Succesul acestei afaceri a adus în 1995 premiul „Golden Distributor Samsung” pentru cel mai performant dealer Samsung. Dezvoltarea grupului a reprezentat dintotdeauna o prioritate, în 1996 Holdingul ANA devenind acţionarul majoritar al uzinei ANA IMEP din Piteşti, unul dintre primii patru producători de micromotoare electrice din Europa. În acelaşi an se fondează ANA Hotels, grup care, în prezent, include hotelurile Athenee Palace Hilton (5*) şi Crowne Plaza (5*) din Bucureşti, Europa (4*) şi Astoria (3*) din Eforie Nord, precum şi Sport (4*), Bradul (3*) şi Poiana (2*) din Poiana Braşov. Din anul 2000 Holdingul îşi extinde operaţiunile în domeniul transportului pe cablu, prin ANA Teleferic. Holdingul şi-a extins şi diversificat continuu activitatea, fiind implicat în prezent, pe lângă industria alimentară, industria hotelieră şi industria electrotehnică, în transporturi rutiere interne şi internaţionale; mentenanţă în domeniul industrial; Spa-uri la Eforie Nord şi Poiana Braşov; yachting, servicii portuare şi sporturi nautice; construcţii şi investiţii imobiliare. Din anul 1993 Holdingul Ana este finanţatorul clubului de fotbal Rapid Bucureşti cu care a câştigat, până în prezent, 2 titluri de campioană naţională, 4 Cupe ale României, 4 Super–Cupe ale României, dar şi evoluţii spectaculoase în cupele europene. În aceşti 20 de ani Holdingul şi-a manifestat constant vocaţia de investitor prin modernizarea instalaţiei de transport pe cablu de la Poiana Braşov, retehnologizarea uzinei ANA IMEP şi inaugurarea unei fabrici de produse de panificaţie, patiserie şi cofetărie Ana Pan (2005); inaugurarea unei clădiri de birouri de clasă A (2007) şi a unui bloc de apartamente de lux în centrul rezidenţial al Capitalei (2009); renovarea şi modernizarea hotelurilor Athenee Palace Hilton, Crowne Plaza din Bucureşti precum şi a hotelurilor Sport şi Bradul din Poiana Braşov; lansarea proiectului Ana Tower (2010). În prezent Holdingul ANA are peste 1500 de angajaţi şi o cifră de afaceri anuală de peste 100 milioane de euro din care o bună parte o reprezintă exporturile.

ANA HOTELS A FINALIZAT RENOVAREA HOTELULUI CROWNE PLAZA

Bucureşti, 14 octombrie 2010 – SC Ana Hotels SA a finalizat renovarea şi modernizarea tuturor spaţiilor publice ale hotelului CROWNE PLAZA***** din Bucureşti, inaugurând, cu acest prilej, 3 restaurante, un bar şi două săli de conferinţe.

Lucrările la hotelul Crowne Plaza***** au constat în modernizarea tuturor spaţiilor publice, respectiv a recepţiei hotelului, a holului central şi a spaţiilor destinate serviciilor de alimentaţie. Au fost create următoarele structuri noi: –    bar-ul „Crown Cafe”; –    restaurantul „La Veranda”, specializat în preparate din peşte şi fructe de mare proaspete; –    restaurantul „La Brasserie”, re-creat prin modernizarea şi reutilarea restaurantului clasic al hotelului; –    restaurantul „The Vineyard / Fine Dining”, un nou spaţiu, cu o ofertă complexă de servicii, printre care cele ale unor somelieri profesionişti, destinate amatorilor de degustări de vinuri. Prin aceste lucrări a fost triplată capacitatea spaţiilor destinate Departamentului „Food and Beverage”. Renovarea şi modernizarea spaţiilor publice ale hotelului Crowne Plaza***** au însumat lucrări în valoare de circa 3,5 milioane Euro, coordonate şi executate de societăţi comerciale române printre care Comnord, Titan Mar, Investprod, Menatwork, Swiss Glass, după un proiect realizat de prestigioasa firmă britanică de arhitectură Seifert Interiors Londra. Echipamentele şi mobilierul intrate în dotarea hotelului au fost furnizate de cele mai prestigioase firme specializate în producţia acestor tipuri de articole, printre care: Interna Collection, Selva, Poltrona Frau, Cabas (toate din Italia), Bench (Olanda), Decca Furniture şi RHA Furniture (Marea Britanie) – pentru mobilier; Porta Romana (Italia), Metal Arte (Spania), Chelsom şi CTO Lighting (Marea Britanie) – pentru corpuri de iluminat; Desso (Olanda) – pentru covoare şi mochete; Roland Vlaeminck (Olanda) – pentru mobilier de grădină. Investiţia, realizată cu sprijinul Băncii Române de Dezvoltare – Groupe Société Générale, reprezintă a doua etapă a modernizării hotelurilor din lanţul Ana, după finalizarea lucrărilor la hotelul Athenee Palace Hilton. A treia etapă, aflată în curs de execuţie, prevede reabilitarea hotelurilor societăţii Ana Hotels din Poiana Braşov. Ana Hotels a finalizat lucrările de modernizare a hotelului Hilton Bucuresti, 20 septembrie 2010 – Ana Hotels a finalizat lucrările de modernizare a recepţiei, a terasei Roberto’s On La Strada şi a altor spaţii publice ale hotelului de cinci stele Athenee Palace Hilton, în urma unui plan de investiţii de 2 milioane de euro. Astăzi a fost deschis noul restaurant Cafe Athenee, situat la parterul unităţii, care are o capacitate de 60 de locuri şi care completează lucrările de renovare de la parterul hotelului programate pentru anul 2010. Anul viitor va fi modernizat şi restaurantul principal al hotelului, Roberto’s.

PREMIU ÎN ANTALYA PENTRU ANA PAN

Bucureşti, 28 ianuarie 2010 – Aflaţi la prima lor participare, specialiştii societăţii comerciale Ana Pan au obţinut premiul II la competiţia  internaţională a bucătarilor şi cofetarilor, organizată săptămâna trecută în Antalya (Turcia). Tema concursului a fost prepararea şi prezentarea a patru noi produse de cofetărie; echipa Ana Pan a prezentat trei prăjituri şi un tort – produse preparate după reţete proprii. Tortul a fost cu totul special ca design şi a atras interesul juriului şi al participanţilor deoarece, pentru prima dată, decorul acestuia a fost pictat manual, cu culori alimentare, de către decoratorul firmei. Apreciind originalitatea produselor şi a prezentării, dar si gustul preparatelor, juriul a acordat societăţii comerciale Ana Pan premiul II. Echipa Ana Pan a fost formată din Mirela Cata – director de producţie, care a executat toate produsele (preparaţie şi finisaj) şi Camelia Manole (designer şi pictor), care a realizat decorarea produselor şi a standului societăţii comerciale membre a grupului Ana Holding. De altfel, calitatea deosebită a produselor de cofetărie şi patiserie a reprezentat, acum 20 de ani, impulsul iniţial care a favorizat dezvoltarea brandului Ana de la o singură cofetărie în noiembrie 1990 la un grup de firme evaluat astăzi la o valoare de peste 300 milioane euro. Fotografii disponibile: 01020304

ANA HOLDING –stabilitate şi predictibilitate

Bucureşti, 23 decembrie 2009 – Sfârşitul anului 2009 aduce noi confirmări ale performanţelor obţinute de societăţile comerciale membre ANA HOLDING. Astfel, după Premiul Naţional pentru Întreprinderi Mari la categoria “Comerţ, Export, Turism”, obţinut de societatea comercială Ana Hotels SA la secţiunea “Activitate hotelieră şi alte servicii de cazare”, în cadrul celei de-a XVI-a ediţii a Topului Naţional al Firmelor, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României, un nou trofeu a fost atribuit societăţii Ana IMEP SA. Este vorba de Marele Trofeu acordat vineri, 18 decembrie a.c., de Asociaţia Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România (ANEIR). Firma piteşteană a obţinut trofeul ANEIR la categoria producători-exportatori în 10 ani consecutivi, ea fiind în toată această perioadă cel mai mare producător-exportator român de motoare electrice. Într-adevăr, produsele SC Ana IMEP SA sunt destinate aproape în totalitate exportului, printre partenerii săi externi numărându-se producători de electrocasnice precum Indesit, Fagor, Vestel, Franke, Valeo şi Behr. La rândul său, compania Ana Pan a realizat în primele nouă luni ale anului 2009 o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, nivel comparabil cu cel înregistrat în 2008, în ciuda contracţiei economice provocate de criza economico-financiară. În aceleaşi condiţii economice ostile, Ana Hotels a reuşit să obţină în acest an un credit de 25 milioane euro – cel mai mare credit acordat de o bancă unei companii româneşti cu capital integral autohton, care este utilizat în principal pentru susţinerea unui ambiţios program de investiţii. Un astfel de credit demonstrează credibilitatea holdingului Ana, precum şi soliditatea afacerilor pe care le derulează. Aceste rezultate au fost posibile ca urmare a aplicării unei strategii corecte de dezvoltare, fundamentată pe valorificarea sinergiilor existente în cadrul unei structuri de business de tip holding, chiar dacă aceste structuri nu sunt încă reglementate în mod explicit în legislaţia economică românească. Ele au constituit de altfel argumente coerente pentru nominalizarea omului de afaceri Gheorghe Copos – fondator şi acţionar majoritar al ANA HOLDING – printre primii zece oameni de afaceri români ai anului 2009.

Ana Hotels – premiantă în Topul Naţional al Firmelor

placheta.jpgBucureşti, 9 decembrie 2009 – Societatea comercială Ana Hotels SA – membră ANA HOLDING – a primit Premiul Naţional pentru Întreprinderi Mari la categoria “Comerţ, Export, Turism”, secţiunea “Activitate hotelieră şi alte servicii de cazare”, în cadrul celei de-a XVI-a ediţii a Topului Naţional al Firmelor, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

Tabără de copii la Poiana Braşov şi burse de excelenţă “Gheorghe Copos”

Bucureşti, 25 noiembrie 2009 – Gheorghe Copos, acţionar majoritar al ANA HOLDING, va oferi joi, 26 noiembrie a.c., ora 12.00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Argeş, bursele lunare de excelenţă „Gheorghe Copos” acordate tinerilor argeşeni pentru performanţe şcolare. Cu aceeaşi ocazie, el va oferi pentru încă 30 de elevi din judeţul Argeş oportunitatea petrecerii unei părţi din vacanţa de iarnă într-o tabără de copii la Poiana Braşov. Începând cu anul şcolar 2007-2008, omul de afaceri Gheorghe Copos acordă tinerilor argeşeni din ciclul liceal 10 burse a câte 400 lei lunar, în scopul stimulării preocupărilor pentru performanţă şi pentru dobândirea de competenţe antreprenoriale şi manageriale. Dintre acestea, cinci burse sunt acordate pe un an întreg elevilor care au obţinut performanţe remarcabile în anul şcolar precedent, iar alte cinci burse sunt acordate lunar, în baza propunerilor formulate de către o comisie ce reuneşte reprezentanţi ai ISJ Argeş şi ai mass-mediei locale. Proiectul burselor de excelenţă „Gheorghe Copos” materializează preocuparea constantă a omului de afaceri pentru promovarea în rândul tinerilor a apetitului pentru performanţă şi a spiritului întreprinzător – atuuri esenţiale ale succesului în plan social. Astfel, de exemplu, dintre cei 30 de copii care vor merge în tabără la munte, 20 au participat la olimpiade şcolare şi au obţinut rezultate meritorii, iar ceilalţi au performanţe foarte bune în activitatea şcolară. Ediţia a treia a burselor şi taberelor şcolare aduce, în plus, orientarea către sprijinirea mai consistentă a performanţelor tinerilor din mediul rural, ale căror condiţii de pregătire şi şanse de ascensiune socială sunt sensibil diferite faţă de cele ale tinerilor din mediul urban. Proiectul taberelor gratuite organizate anual şi finanţate integral de societăţile comerciale membre ale ANA HOLDING se derulează începând din 2007. De atunci, în fiecare vară, precum şi în fiecare iarnă, 30-40 de elevi argeşeni beneficiază de odihnă şi relaxare în două tabere (una la mare şi alta la munte) organizate în hotelurile Ana Hotels. Activitatea de la Piteşti este organizată de S.C. Ana IMEP S.A., membră ANA HOLDING. Sediul ISJ Argeş se află în Piteşti, Bulevardul Eroilor nr. 4-6.

CROWNE PLAZA – PRIMUL HOTEL BUCUREŞTEAN CARE OBŢINE ETICHETA ECOLOGICĂ EUROPEANĂ

Bucureşti, 2 noiembrie 2009 – Hotelul de cinci stele Crowne Plaza, aparţinând S.C. Ana Hotels S.A. (societate membră ANA HOLDING) este primul hotel bucureştean care obţine eticheta ecologică europeană pentru serviciile de cazare turistică pe care le oferă. În urma analizei documentaţiei depuse de către managementul hotelului, Comisia Naţională pentru Acordarea Etichetei Ecologice – organ consultativ cu rol în evaluarea dosarelor – a propus Ministerului Mediului acordarea acestei certificări pentru serviciile turistice oferite de Crowne Plaza, propunere care a fost aprobată de către minister în data de 28 octombrie a.c. Membrii comisiei au constatat că hotelul îndeplineşte criteriile obligatorii, precum şi alte 25 de criterii opţionale, totalizând astfel 46 de puncte, faţă de minimul de 16,5 puncte necesar pentru obţinerea acestei certificări. Înmânarea certificatului va fi efectuată în cadrul unei festivităţi a cărei dată va fi anunţată în curând. Preocuparea pentru calitatea serviciilor şi produselor reprezintă, de altfel, o constantă în managementul societăţilor membre ANA HOLDING. Astfel, toate societăţile au certificări ISO pentru obiectul lor de activitate, precum şi alte certificări specifice: produsele Ana Pan, de exemplu, sunt fabricate într-un sistem de siguranţă alimentară bazat pe principiile HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points), iar marina Ana Yacht Club este deţinătoare a distincţiei Blue Flag care atestă calitatea serviciilor sale. Comunicatul de presă al Ministerului Mediului, prin care este făcută publică această decizie, poate fi accesat la adresa http://www.mmediu.ro/biroul_de_presa/comunicate_de_presa/10_Octombrie_2009/29.10.09a.htm Pentru detalii cu privire la eticheta ecologică europeană puteţi accesa adresa http://www.mmediu.ro/departament_mediu/controlul_poluarii/eticheta_ecologica/eticheta_ecologica.htm

BURSELE DE EXCELENŢĂ „GHEORGHE COPOS”

Bucureşti, 27 octombrie 2009 – Gheorghe Copos, acţionar majoritar al ANA HOLDING, va deschide joi, 29 octombrie a.c., ora 12.00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Argeş, cea de-a treia ediţie de decernare a burselor acordate tinerilor argeşeni pentru performanţe şcolare. Începând cu anul şcolar 2007-2008, omul de afaceri Gheorghe Copos acordă tinerilor argeşeni din ciclul liceal 10 burse a câte 400 lei lunar, în scopul stimulării preocupărilor pentru performanţă şi pentru dobândirea de competenţe antreprenoriale şi manageriale. Dintre acestea, cinci burse sunt acordate pe un an întreg elevilor care au obţinut performanţe remarcabile în anul şcolar precedent, iar alte cinci burse sunt acordate lunar, în baza propunerilor formulate de către o comisie ce reuneşte reprezentanţi ai ISJ Argeş şi ai mass-mediei locale. Proiectul burselor de excelenţă „Gheorghe Copos” materializează preocuparea constantă a omului de afaceri pentru promovarea în rândul tinerilor a apetitului pentru performanţă şi a spiritului întreprinzător – atuuri esenţiale ale succesului în plan social. Ediţia a treia a burselor va aduce, în plus, orientarea către sprijinirea mai consistentă a performanţelor tinerilor din mediul rural, ale căror condiţii de pregătire şi şanse de ascensiune socială sunt sensibil diferite faţă de cele ale tinerilor din mediul urban. În cadrul aceleiaşi preocupări se înscrie şi un alt proiect, cel al taberelor gratuite organizate anual şi finanţate integral de societăţile comerciale membre ale ANA HOLDING. Astfel, începând din 2007, 40 de elevi argeşeni beneficiază de odihnă şi relaxare în două tabere (una la mare şi alta la munte) organizate în hotelurile Ana Hotels. Activitatea de la Piteşti este organizată de S.C. Ana IMEP S.A., membră ANA HOLDING.

DECLARAŢIE DE PRESĂ CU PRIVIRE LA GREVA DE AVERTISMENT DE LA S.C. ANA IMEP S.A.

Bucureşti, 11 septembrie 2009 – Greva de avertisment de la S.C. Ana IMEP S.A. Piteşti a avut loc ieri, 10 septembrie a.c., în condiţiile în care anul trecut salariile angajaţilor au crescut în medie cu 31%. În cadrul acestei creşteri salariale medii de 31%, am acordat atenţie specială salariilor mici, care au crescut cu 34%. În consecinţă, venitul salarial mediu net lunar în Ana IMEP este în prezent de 1180 lei/salariat, întru totul comparabil cu venitul mediu net pe ramură, care este de 1200 lei. Spre deosebire de anul trecut, când această creştere salarială a fost posibilă, contextul economic generat de criza mondială în 2009 este complet nefavorabil pentru societatea Ana IMEP, datorită scăderii comenzilor de motoare electrice, fapt ce a antrenat o reducere drastică a indicatorilor firmei. Astfel, producţia fizică în primul semestru al acestui an a scăzut cu 36,5% faţă de perioada similară din 2008, iar cifra de afaceri a scăzut şi ea cu 31,3%, afectând indicatorii de profitabilitate ai firmei. În aceste condiţii severe, în care indicatorii economici ai societăţii s-au redus cu o treime, în anul 2009 s-au plătit toate drepturile salariale, s-au acordat tichetele de masă şi toate celelalte sporuri şi drepturi prevăzute de contractul colectiv de muncă. În aceeaşi idee a asigurării locurilor de muncă pe termen mediu şi lung, luând în calcul previziunile economice pesimiste în producţia de motoare electrice în anul 2009, administraţia Ana IMEP şi-a stabilit ca principală preocupare continuarea producţiei, a programului de investiţii şi asigurarea surselor financiare necesare activităţii curente. Pentru a susţine acest obiectiv, am decis ca profitul realizat în exerciţiul financiar 2008 să nu fie distribuit ca dividende către acţionari, ci să rămână în firmă pentru recapitalizare. Obiectivul esenţial al strategiei noastre de resurse umane în acest an este păstrarea, pe cât posibil, a locurilor de muncă în toate societăţile holdingului Ana, în condiţiile în care prognozăm o scădere generală a indicatorilor noştri economici cu aproximativ 20%. Odată depăşită această perioadă de criză, care este dificilă în mod special pentru angajatori, vom continua să aplicăm politica de creştere a salariilor în concordanţă cu performanţele economice ale firmelor Ana. Gheorghe Copos Preşedinte ANA HOLDING

APARTAMENTE DE LUX DISPONIBILE IN DOROBANTI

16 iunie 2009, Bucuresti – Un bloc care cuprinde 14 apartamente de lux, disponibile deja pentru cumparare sau inchiriere, a fost finalizat in zona Dorobanti de catre S.C. ANA HOLDING S.A. Cladirea este amplasata pe strada George Calinescu, foarte aproape de strada Radu Beller, in una dintre cele mai selecte zone ale Capitalei. Apartamentele, partial mobilate, sunt compuse din living, dormitor, baie, bucatarie si spatii anexe. La cel de-al patrulea etaj, care este si ultimul, se afla doua splendide apartamente tip penthouse cu niste terase generoase placate cu lemn de tek. De altfel, toate materialele de finisaj din apartamente, precum si mobilierul sunt de cea mai buna calitate si ofera locatarilor conditii mai mult decat decente la un raport optim calitate-pret. Intr-o zona caracterizata de o viata efervescenta, apartamentele ANA HOLDING din strada George Calinescu ofera solutia perfecta, oaza de liniste binemeritata celor care aleg sa traiasca in cartierul Dorobanti. Pe langa cele 14 apartamente, blocul de locuinte are la parter un magazin elegant si cateva garaje cu usi de sticla care, impreuna cu garajul subteran din subsolul constructiei, asigura spatii de parcare pentru toti locatarii. Cladirea este finisata la exterior cu placi de terra cotta (Creaton) si panouri de aluminiu. La interior, spatiile publice sunt finisate cu stucco venetian si placi de travertin. Pentru calitatea lucrarilor si a finisajelor, precum si pentru conceptia arhitectonica, blocul finalizat de catre S.C. ANA HOLDING a obtinut “premiul sectiunii arhitectura” la cea de-a saptea editie a Anualei de Arhitectura Bucuresti, care s-a desfasurat intre 14 si 28 mai 2009. Persoana de contact pentru informatii suplimentare si pentru stabilirea unor vizionari este domnul Victor Puiu, telefon mobil 0733-105-488.

dsc05417.jpgdsc05429.jpgdsc05438.jpgdsc05440.jpgdsc05446.jpgdsc05448.jpgdsc05463.jpgplacheta.jpg

“PREMIUL CEL MARE” PENTRU O CONSTRUCTIE ANA HOLDING

25 mai 2009, Bucuresti – O cladire recent finalizata de S.C. ANA HOLDING S.A. a obtinut “premiul sectiunii arhitectura” la cea de-a saptea editie a Anualei de Arhitectura Bucuresti, care se desfasoara intre 14 si 28 mai 2009. Cladirea, care cuprinde 14 apartamente de lux, este amplasata pe un lot de 725 mp, pe strada George Calinescu,in cartierul bucurestean Dorobanti. Apartamentele, partial mobilate, sunt deja disponibile pentru inchiriere sau cumparare. La cel de-al patrulea etaj, care este si ultimul, se afla doua splendide apartamente tip penthouse cu niste terase generoase. Pe langa cele 14 apartamente, blocul de locuinte are la parter un magazin elegant si cateva garaje cu usi de sticla care, impreuna cu garajul subteran din subsolul constructiei, asigura spatii de parcare pentru toti locatarii. Cladirea este finisata la exterior cu placi de terra cotta (Creaton) si panouri de aluminiu. La interior, spatiile publice sunt finisate cu stucco venetian si placi de travertin. Cladirea este un nou proiect imobiliar finalizat de ANA HOLDING, dupa cea de birouri clasa A+ data in folosinta in primavara anului 2007. Proiectele imobiliare semnate ANA HOLDING mai vizeaza construirea in Bucuresti a unui turn de birouri si a unui cartier rezidential.